من قبل از جام جهانی گفته بودم که صدای خیابانی با شیپورهای ووووزلا که همراه بشه دیگه غیر قابل تحمل میشه! رسما همین جا عذرخواهی می کنم، به ووووزلا توهین شده. یه استادیوم ووووزلا هم که جمع بشند باید در مقابل گزارش خیابانی لنگ پهن کنند.
گوشه هایی از گزارش حضرتش در بازی اسپانیا و هندوراس:

اگر ویا این پنالتی رو بزنه اولین نفریه که هت تریک می کنه تو این جام!

هیگواین آرژانتینی هم کشک!


این اولین توپیه که به پای فابرگاس می خوره!

30 ثانیه قبلش فابرگاس یه موقعیت تک به تک رو خراب کرد، n بار هم تصویر آهسته اش پخش شد.
نمیخواد جامهای جهانی قبلی و تاریخچه بازیکنان رو خوب و درست در یاد داشته باشی، بخوره تو سرت، لااقل همین بازی رو درست نیگاه کن!


کاسیاس هیچ وقت در حد و اندازه های زوبی زارتا نیست.

پارسال کی بهترین دروازه بان دنیا شد؟ احتمالا زوبی زارتا! انگار که زوبی زارتا یه دروازه بان افسانه ای باشه! خوبه حالا انقدر سن مون قد میده بازی های ضعیف زوبی زارتا رو یادمون بیاد.



بعد از برخورد پای یکی از بازیکنها با صورت جرارد پیکه، دهان این بازیکن پر از خون شد و به نظر می رسید که لبش پاره شده باشه. اظهار نظر خیابانی در این مورد:

اوه اوه اوه دندون پیکه هم تو این صحنه می شکنه و خرج دندونپزشکی اش بالا میره!

لامصب عین اشعه ایکش می مونه! ندید فهمید دندون بازیکن شکسته! حالا کدوم دندونش بود؟ 4 بالا!؟



داوید ویا! این روزها شایعه پیوستنش به بارسلونا خیلی قوت گرفته

انصافا اخبار فوتبال رو اصلا دنبال می کنی یا نه؟ داوید ویا یه ماه پیش قراردادش با بارسلونا رو امضا کرد رفت، تازه شایعه اش رو شنیدی؟


در بازی سوییس و اسپانیا، بازیکنان اسپانیا از توپ هم سریعتر می دویدند ولی این دویدن توپ و سریعتر دویدن بازیکنها باعث نشد که از اون صحنه بیرون بیان!

جان من، این تن بمیره، خودت فهمیدی چی گفتی؟!


در زبان اسپانیولی حرف "و" وسط کلمه "ب" خونده میشه مثل والنسیا!

خداییش این یکی رو دیگه زبانم قاصره.


...
و کلی افاضات دیگه!

یه سوال اساسی برای من به وجود اومده اون هم این که توی این مملکت یه آدمی که شایستگی یه کاری رو نداشته باشه چه جوری میشه برکنارش کرد؟ البته منظورم خیابانی بود، فکرتون جاهای دیگه نره!

پ.ن.: یکی دو مورد رو یادم رفته بود که بعدا اضافه کردم.