این جام جهانی از حیث نتیجه نگرفتن بزرگان و مدعیان تا به حال رکوردار بوده.
ایتالیا 1 - پاراگوئه 1، برزیل 2 - کره شمالی 1، اسپانیا 0 - سوییس 1، فرانسه 0 - مکزیک 2، انگلیس 0 - الجزایر 0 و آلمان 0 - صربستان 1. اینها نتایج اخیر مدعیان جام نوزدهم بوده. فقط همون آرژانتین نچسب تونسته دو تا بازی خودش رو ببره که من مطمئنم که به زودی اون هم زمین می خوره. البته هلند رو هم نباید از یاد برد که تونسته دو تا بازی خودش رو به ضرب زور برنده بشه و اون هم نشانی از اون هلند تکنیکی همیشگی نداره.
با توجه به این که بزرگان تا اینجای کار، بزرگی نکردند، من هم زین پس طرفدار ساحل عاجم. ساحل عاج اگر چه در بازی با برزیل کار خیلی سختی داره ولی من بهش امیدوارم.
اگر قرار باشه از بین بزرگان تیمی رو انتخاب کنم اسپانیا گزینه خوبی است.اسپانیا گر چه به سوییس باخت ولی بازی خوبی ارائه داد و میشه گفت که شانس باهاش یار نبود.

پ.ن.: دیشب برزیل 3 به 1 ساحل عاج رو برد. خدا به داد اسپانیا برسه که من از اون هم طرفداری کردم، احتمالا به طرز اسفناکی از هندوراس می بازه و اوت میشه!