يادم مياد اون قديما که يه کم فوتبال بلد بوديم و تفاوت اندکي بين توپ فوتبال و طالبي قائل بوديم مدام بهمون ميگفتند هر وقت ميخوايد به يه تيم ضعيف ببازيد اونا رو دست کم بگيريد. حالا حکایت تيم ملي ماست! بعد از هزار و اندي جمع شدند دور هم يه تمرين کردند، ندای الحریف هم سر داده اند و ادعا ميکنند که سوريه و کويت و امارات را مثل آب خوردن میبرند و راهی دور بعد خواهند شد.
آخه يکي نیست به اينا بگه مگه با همين سوريه و امارات تو تهران مساوي نکرديم؟ در مورد کویت هم که هرچی به ذهنم فشار میارم در مسابقات رسمی از سال 96 به بعد فقط یکبار اونهم در بازیهای آسیایی 98 که ما با تیم بزرگسالان شرکت کرده بودیم تونستیم ببریمشون و در مسابقات دیگر همیشه مساوی کرده ایم، چه تو کویت چه تو ایران. یادمون هم نره که ما همین چند وقت پیش از تیمی مثل اردن در ورزشگاه آزادی شکست خوردیم.
با احترام به عادل خان فردوسی پور که بعد از انجام قرعه کشی فرمودند گروه ما خیلی آسونه و معمولا پیش بینی هاش هم درست از آب درمیاد، ولی من فکر میکنم اتفاقا در گروه خیلی سختی قرار داریم. نه اینکه حریفان مشکلی داشته باشیم بلکه تیم ما درحال حاضر خیلی قویتر از اونها نیست. فقط امیدوارم این بار هم پیش بینی عادل درست از آب دربیاد.