خداوندا Google Groups را از ما نگیر!
خوب بالاخره اینم یه جور دعاست دیگه(دعای فنی).
مدتها بود می خواستم به این Google Groups یه جورایی ادای دین کنم؛ گفتم چه بهتر که به دوستان هم معرفی بشه تا از اون استفاده کنند.
این گوگل گروپز - اونچه که من ازش فهمیدم - یه جاییه که می تونید مسایل و مشکلات رومزه اعم از فنی و غیرفنی رو مطرح کنید و جوابهایی که دیگران به این سوالات رو دادند مشاهده کنید.
بهتون پیشنهاد میکنم یه سوال که جوابش رو نمی دونید جستجو کنید و چند تا از نتایج رو ببینید، مطمئنا شما هم مثل من دوباره به گوگل، آفرین خواهید گفت.
چند تا نکته رو در این مورد بدونید بد نیست:
- برای جستجوی یه موضوع، وارد کردن کلمات کلیدی اون موضوع کفایت می کنه به طور مثال Error E18 Canon Digital Camera
- بخش ثبت نام در سایت و تعریف کاربر هم داره که من به شخصه استفاده نکردم چون برای جستجو کردن نیازی به login نیست
- در زمینه کامپیوتر و برنامه نویسی که من استفاده می کنم تقریبا می تونم بگم که در هشتاد درصد موارد جواب خیلی خوبی گرفتم
- گوگل در جستجوی سوال شما، به جستجو در Forum های متعددی از جمله Forumهای مایکروسافت هم می پردازه و اصولا بیشتر نتایجش از سایتهای دیگه میاد
- همیشه به این موضوع اعتقاد داشته باشید که یکی قبل از شما این مشکل رو حل کرده