اخبار جام جهانی: چشم فوتبالدوستان روشن! بالاخره صدا و سیمای ایران هم حق پخش بازیهای جام جهانی رو خریداری کرد

نکته: 90% بازیها از شبکه 3 و 10% از شبکه های 1 و 2 پخش خواهد شد

نقد: من نمی دونم چه اصراریه که مسابقات از شبکه های یک و دو هم پخش بشه! اگه ما نخوایم صدای امثال آقای عباسقلی رو بشنویم باید کیو ببینیم؟
هنوز صدای اوون گزارشگر مملو از اطلاعات که 'دیوید بکام' رو 'دیوید رابرت بکام' و 'مایکل اوون' رو 'مایکل جیمز اوون' خطاب می کرد، تو گوشم داره زنگ می زنه!! اون هم توبازی بزرگی مثل بازی آرژانتین انگلیس
حالا خدا بخیر کنه فینال رو که باید صدای فلان گزارشگر معلوم الحال رو تحمل کنیم! اصلا منظورم آقای ورزش و مردم نیستا

سخن نا مربوط: آقای برانکو! حالا هی من خویشتنداری می کنم و چیزی نمی گم تو هم پررو نشو دیگه! چه کنم که بحث تیم ملیه و نمی شه فعلا رنگی صحبت کرد، انشا الله بعد جام جهانی یه پوستی ازت بکنم که خودت لذت ببری!! تازه سر کوچه مون هم که میشینی، میام یه دست کتک مفصل با بروبچ بهت میزنیما!! ببین کی بهت گفتم